mahsa-nita

عضو
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره mahsa-nita

  • درجه
    کاربر افتخاری
  1. هدایای تبلیغاتی یا هدیه های تجاری اجناسی هستند که در برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می شود. این محصولات برای تبلیغ یک شرکت، عنوان تجاری یا رویدادی در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می شود و بخشی از رقابت عظیم بازایابی است. امروزه در بازاریابی و بازارسازی ایجاد یک رابطه قوی بین تولید کننده یا عرضه کننده با هدف که همان مشتریان و خریداران هستند یکی از اصلی ترین نکات بازاریابی و فروش می باشد، با توجه به رقابت های نزدیک میان شرکت ها مشتریان و خریداران طبعا انتخاب های متعددی برای خرید خواهند داشت ، اما همیشه به فروشنده یا تولید کننده دست و دلباز و خوش رو وفادار تر خواهند ماند حتی اگر قیمتی که بابت یک محصول پرداخت می کنند نسبت به سایرین بالاتر باشد . شما باید لااقل سالی یکبار هدیه ای کوچک برای مشتریان شرکتتان بفرستید. جان هال، نویسنده ی مجله ی فوربس، می نویسد که هدایای تبلیغاتی در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ می کنند. مجله ی تجاری ساکرامِنتو گزارش میدهد چون در سال های اخیر برخی از شرکت ها به علت رکود اقتصادی نیروهای خود را تعدیل کرده اند، سایرین همچنان اطمینان دارند هدیه دادن برای حفظ روابط مهم است. اگر شرکت شما مشتریانِ کم یا مشتریانِ کم به ویژه با حساب های قابل توجه دارد، باید تلاش کنید تا جایی که ممکن است هدایایشان را سفارشی سازی کنید. به علایق هر مشتری توجه کنید و یا از فروشندگانی که با آنها برخورد دارند اطلاعات کسب کنید. ساخت تندیس و لوح تقدیر یا ساخت مجسمه می تواند گزینه های خوبی برای این مورد باشد که با توجه به نوع محصول جزو هدایای تبلیغاتی نفیس شناخته می شود و برای مدیران، کارشناسان و افراد خاص و بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. دسته دیگری از هدایا نیز وجود دارند که با توجه به مناسبت های پایان سال مورد استفاده قرار می گیرند مانند انواع سررسید و تقویم که بصورت اختصاصی و عمومی قابل تولید می باشد. و در مدل های سلفونی و چرمی تولید می شود. که در این گروه ارگانایزر های مدیریتی جزو هدیه تبلیغاتی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. هدایای تبلیغاتی فقط به قلم و خودکار و کیف و لیوان و ساعت و ساک ختم نمی شود بلکه با پیشرفت تکنولوژی هدایای تبلیغاتی نیز بروز می گردند که در این حیطه می توان مجسمه سازی را به عنوان یکی از جدیدترین محصولات هدایای تبلیغاتی نام برد. اما نظر شخصی من اینست که بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که زود از بین نمیرن و همیشه جلوی چشم مشتری هستند. نمونه ی قدیمیش تقویم و سررسید بوده. اما از اونجا که دیگه همه آنلاین شدن تقویم و سررسید کارایی قبل خودش رو از دست داده. مگر توی بعضی شرکت ها. اما یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که میتونه جالب باشه تندیس و مجسمه هستش که هم جنبه ی تزیینی داره و خیلی ها دوستش دارن و هم زود از بین نمیره و مدت ها میتونه مشتری رو یاد شما بندازه.
  2. شما به عنوان یک مولف دارای ذهنی خلاق هستید و به احتمال زیاد از قبل به خوبی می دانید کهطراحی جلد کتاب تان به چه اندازه باید با آن چه نوشته اید در تناسب باشد و ایده هایی هم برای آن در ذهن دارید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، کسی است تا طراحی جلد کتاب را به او بسپارید تا بتواند ایده های شما را در صورت نیاز بعد از اصلاح، پیاده سازی کند. به عبارت بهتر، طراحی جلد کتاب شما بیشتر به حوزه بازاریابی مربوط می شود تا محتوا. یکی از نکات قابل توجه در طراحی جلد کتاب ویترین بودن آن است. این ویترین باید دو ویژگی مهم «زیبایی و جذابیت» و «مرتبط بودن با محتوای کتاب»‌ را داشته باشد و همچنین انتخاب “فونت مناسب” مانند طراحی پوستر ، در طراحی جلد کتاب نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. نکته اول: برای طراحی جلد کتاب تان همواره مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید؛ هر مخاطبی قرار نیست خواننده آثار شما باشد. برای شناسایی مخاطبان خود، می توانید فهرست پرفروش های ژانر اثر خود را بررسی کنید و سپس با توجه به ویژگی های و سلیقه این گروه، سفارش طراحی جلد کتاب را به طراح حرفه ای بسپارید. نکته دوم: در بررسی طرح ارایه شده توسط طراح اثرتان مطمئن شوید که طراحی جلد کتاب شما می تواند پیغام “مرا انتخاب کن” را به مخاطب هدف تان منتقل کند. این جا است که باید با یک طراحی جلد کتاب خوب، به خواننده دلیلی بدهید تا دست روی کتاب شما بگذارد. نکته سوم : مردم کتاب شما را از طراحی جلد آن قضاوت می‌کنند، زیرا انسان‌ها ذاتا بصری هستند و زیبایی را دوست دارند بنابراین به هنگام سفارش کار توجه کنید که یک طراح حرفه‌ای تصاویری را خلق می‌کند که در عین سادگی چشمان مخاطب را تسخیر کند. درست مانند راه اندازی سایت فروشگاهی که زیبایی آن باعث جذب مخاطب و افزایش فروش میشود. همچنین برای طراحی سایت فروشگاهی خود حتما به پیش فاکتور طراحی سایت توجه کنید.
  3. از زمانی که گوگل دیگه پیج رنک و آپدیت نکرد معیار های مختلفی برای شناخت سایت های قوی از دیگر سایت ها مشخص شد . یکی از این معیارها که میتوان گفت الان جزء مهمترین معیار ها نیز هست اتوریتی میباشد . ( Page Authority & Domain Authority ) که بالا بودن این معیار نشان از کیفیت ، برتری و اطمینان موتور های جستجو به سایت شما میباشد . هزاران سایت آموزش سئو و راهکار های آن وجود دارد و ما الان میدانیم که کدام یک به بهترین نحوه کار میکند و کدام یک جواب نمیدهد .پس با ما همراه باشید . ۱.افزایش بک لینک های پیج بک لینک ها بهترین راه برای افزایش پیج اتوریتی هستند . اگر یک پیج تعداد زیادی بک لینک از سایت های دیگر داشته باشد ، پیامی مثبت است برای موتور های جستجو مانند گوگل . گوگل بیشتر از قبل شروع میکند به اعتماد کردن به پیج شما چون خیلی از سایت ها به محتوای پیج شما اطمینان کردند . ( به پیج بک لینک دادند ) ۲.لینک های دورن سایتی خود را بهینه کنید لینک های دورن سایتی یا داخلی در افزایش پیج اتوریتی تاثیر دارند . اگرچه ترافیکی که از یک لینک داخلی با پیج رنک پایین دریافت میکنید خیلی مهم نیست ولی اینکار بهتر از کاری نکردن است . سعی کنید در صفحه هایی با اهمیت بالا مانند صفحه اصلی و … لینک داخلی درست کنید . ۳.لینک های خارجی را کم کنید به یاد داشته باشید هر لینک خارجی ( از سایت های دیگر ) که درون سایتتان قرار میدهید از آتوریتی سایتتون کاسته خواهد شد . این موضوع برای لینک هایی که درون محتوا و یا در کامنت هستند نیز صدق میکند . ۴.لینک های از دست رفته را احیا کنید ( خطاهای ۴۰۴ ) برای پیدا کردن لینک های ۴۰۴ از گوگل وبمستر استفاده کنید و وقتی که این لینک ها را پیدا کردید آنها را به صفحه ی مرتبط و یا صفحه اصلی سایت ریدایرکت ۳۰۱ کنید. ۵.زنجیره های ریدایرکت ( Redirect Chains ) را پیدا کنید و از بین ببرید بعضی وقتا مشکلات ساده ای درست جلوی روی ما هستند .Redirect Chains یکی از اون مشکلات سادست که حل آن میتواند آتوریتی سایت را افزایش دهد . این زنجیره نباید طولانی باشد ، بجای چند حلقه ریدایرکت کردن پیج ها به هم فقط پیج اول و آخر را ریدایرکت کنید .